خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت توزیع برق امیدیه خبر داد؛

کشف و ضبط تعداد ۲۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در‌ امیدیه

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۲۳

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان امیدیه، از شناسایی و ضبط ۲۲ دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان امیدیه، سهیل مطوریان پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌ هایی از اداره حراست و حقوقی توزیع برق امیدیه مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه بیت کوین در شهر میانکوه و تائید صحت گزارش واصله، اقدامات لازم جهت پیگیری صورت گرفت.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان امیدیه، افزود: روز گذشته ۱۵ مردادماه ساعت ۹صبح، بعد از هماهنگی با مراجع قضائی و اخذ مجوز ورود به محل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، با حضور نیروی انتظامی، نیروهای حراست و کارشناس حقوقی با اعزام به محل، نسبت به جمع‌آوری دستگاه های بیت کوین اقدام شد.

مطوریان پور عنوان کرد: در محل یاد شده تعداد ۲۲ ماینر وجود داشت که به شکل بی‌رویه‌ای و به‌طور غیرمجاز برق مصرفی ماینرها از شبکه تأمین می‌شد.

وی گفت: در طول شبانه روز هر دستگاه ماینر، به‌طور متوسط بین 2 هزار تا دو هزار و 500 وات مصرف برق دارد و این میزان برق مصرفی آن‌ هم در شرایطی که با اوج مصرف بار مواجه هستیم، شرایط سخت و دشواری را برای ما به وجود آورده است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان امیدیه، تأکید کرد: صاحبان کارگاه‌ های تولیدی در هنگام اجاره ملک خود، دقت نظر بیشتری داشته باشند و بدانند که ملک را به چه افرادی واگذار می‌کنند.

 

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز