خبرگزاری کار ایران

در بازدید شبانه تاکید شد:

دستور ویژه فرماندار برای رفع مشکل آب و برق منطقه پاسداران شادگان

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۳۱

فرماندار شهرستان شادگان، شب گذشته در بازدید از خیابان پاسداران شرقی، از نزدیک با مشکلات اهالی منطقه برخورد کرد و درصدد رفع آن ها وعده مساعدت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امید صبری پور در ادامه بازدیدهای شبانه خود از مناطق مختلف شهرستان شادگان، شب گذشته از منطقه خیابان پاسداران شرقی بازدید کرد.

این بازدید در پی درخواست های مکرر ساکنین خیابان پاسداران شرقی، به جهت بررسی مشکل قطعی متعدد برق، صورت گرفت.

صبری پور در این بازدید، بعد از بررسی میدانی از مشکلات برق و فاضلاب و گفت وگو با تعدادی از شهروندان، در تماس با رئیس سازمان برق شهرستان شادگان، تأکید کرد: در راستای مرتفع نمودن مشکل افت ولتاژ در خیابان پاسداران شرقی، یک ترانس برق ظرف چند ساعت آینده توسط اداره برق شادگان، نصب گردد.

وی همچنین مشکلات آب شرب خیابان پاسداران شرقی را مورد بررسی قرار داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده مشکلات افت فشار آب هم در این منطقه، توسط اداره آب و فاضلاب اولین فرصت، برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان شادگان، در ادامه بازدید از ساحل خیابان بهشتی شرقی، عنوان کرد: با همفکری وهم‌ اندیشی دستگاه های مربوطه، مقرر شد تا ظرف روزهای آینده اقداماتی ترتیب داده شود که به‌زودی شاهد ساماندهی ساحل رودخانه باشیم تا از گسترش بیماری‌ های عفونی، رشد حیوانات موذی و افزایش تجمع حیوانات ناقل بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز