خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

افزایش سوانح رانندگی در اهواز آمار تلفات را بالا برده است/ تا پایان سال با کاهش 10 درصدی تلفات رو به ‌رو خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۴۳۰

استاندار خوزستان، در جلسه شورای ترافیک استان، ضمن تأکید بر افزایش سوانح رانندگی و آمار تلفات در شهر اهواز، به لزوم همکاری و اقدام همه جانبه به‌منظور توسعه زیرساخت ها اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری استان، امروز یکشنبه 5 مردادماه، نشست شورای ترافیک استان، پیش از ظهر با هدف بررسی و تحلیل آمار تلفات ناشی از تصادفات کلان‌شهر اهواز، برگزار شد.

وی با اشاره به افزایش آمار تلفات سوانح رانندگی درون شهری اظهار کرد: در جلسات گذشته به شهردار و فرماندار آبادان و بندرماهشهر ابلاغ شد که ضمن حفظ ایمنی، یکسری اصلاحات در شبکه حمل‌ونقل ایجاد کنند تا  ترافیک درون‌ شهری به‌صورت روان در جریان باشد که خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شد.

استاندار خوزستان افزود: ایجاد تقاطع های غیر هم‌سطح و فعالیت هایی که در جهت توسعه  شهر اهواز صورت گرفته است، منجر به افزایش سرعت وسایل نقلیه در شهر شده و این امر، بالا رفتن آمار تلفات در تصادفات را در پی داشته است.

وی تأکید کرد: در کلان‌شهر اهواز، در بخش حوزه حمل‌ونقل، فعالیت و اقدامات زیرساختی خوبی شکل‌گرفته است و باید توجه داشت که توسعه و فعالیت های زیرساختی باید به‌صورت همه جانبه و با حداقل عوارض، پیگیری و اقدام شود.

شریعتی با بیان اینکه افزایش سوانح رانندگی در شهر اهواز، باعث بالا رفتن تلفات شده است عنوان کرد: باید با در نظر گرفتن کنترل و مدیریت عوارض و همچنین بررسی و ارزیابی معایب و توجه به زیرساخت ها، شرایطی را ایجاد کرد تا از افزایش آمار تلفات و سوانح رانندگی جلوگیری به عمل آید.

او در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده است که شهردار اهواز، در طی ۳ هفته آینده یکسری برنامه های عملیاتی کوتاه مدت و بلند مدت را ارائه دهد که با اجرا و پیگیری های مستمر آن، تا پایان سال جاری با کاهش 10 درصدی تلفات روبه‌رو خواهیم شد و شبکه حمل‌ونقل در اهواز و حتی سراسر استان، هم با تأثیر از این برنامه و طرح‌ها مسیر رو به بهبود را در پیش خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز