خبرگزاری کار ایران

در حاشیه دیدار با استاندار ذی‌قار مطرح شد؛

تاکید استاندار خوزستان بر گسترش همکاری با استان "ذی‌قار" عراق

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۳۲

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم تعاملات اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان دو کشور بیشتر و گسترده ‌تر شود و این مسئله به طور خاص برای مبادلات با استان ذی‌قار بیشتر صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه ۱ مرداد، در حاشیه دیدار با استاندار ذی‌قار (عراق) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه در راستای تحکیم همکاری‌ های اقتصادی، سیاسی و تجاری میان دو استان ذی قار و استان خوزستان، شکل گرفته است و امیدوار هستیم که پس از شکست ویروس کرونا در دنیا، زمینه ای برای بهبود مناسبات نیز فراهم شود.

وی با اشاره به بازگشایی مرز تجاری شلمچه و چذابه در هفته آینده گفت: امیدوار هستیم که تعاملات اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان ایران و عراق بیش از گذشته توسعه و قوت پیدا کند به ویژه در خصوص ارتباط و مبادلات با استان ذی قار.

استاندار خوزستان، یادآور شد: خوشبختانه در استان خوزستان، پس از یک دوره سخت و دشوار و دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، اکنون حدود دو هفته است که با روند نزولی رو به رو هستیم که بدون شک این مهم حاصل همت جمعی کادر درمان و پزشکی، فرمانداران و مردم است.

شریعتی افزود: همانطور که با استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات و تجمعات به سیر نزولی رسیدیم، انتظار می رود که همچنان در این مسیر حرکت کنیم و همه پروتکل ها را تا شکست این ویروس رعایت کنیم.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر علاوه بر اینکه آمادگی انتقال تجارب خود را در خصوص مقابله با این ویروس داریم، در بحث تجهیزات و امکانات هم این ظرفیت وجود دارد که از طریق برخی از شرکت ها دستگاه‌های تنفس مصنوعی و انتقال اکسیژن فراهم کنیم و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

 

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز