خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا با سرعتی خوب در خوزستان/ ممنوعیت برپایی نماز جمعه تنها در سه شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۸۳۵

استاندار خوزستان، در نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: ضمن کاهش آمار فوتی در استان، سیر نزولی ابتلا به ویروس کرونا سرعت خوبی به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در ستاد مبارزه با ویروس کرونا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در چند هفته اخیر، افزایش استفاده از ماسک و خود مراقبتی در استان خوزستان افزایش قابل توجه ای پیداکرده است.

وی گفت: برای رسیدن به پیک نزولی شیوع این ویروس، نیازمند مراقبت های چندوجهی شامل استفاده مداوم از ماسک، تغییر نوع رفتار با عدم شرکت در مراسمات تجمعی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اصل کاهش شیوع این بیماری بر عهده مردم با اجرای خود مراقبتی است، از زمانی که مردم این مهم را رعایت می‌کنند، با افزایش سرعت شیب نزولی روبرو شدیم و از مردم تقاضا داریم که همچنان به رعایت پروتکل‌ها توجه کنند.

وی افزود: در دو هفته اخیر تعداد بیماران بستری شده در مقابل بیماران ترخیصی، کمتر شده و خوشبختانه تخت های بیماران حاد تنفسی و آمار فوتی ها هم کاهش پیدا کرده است.

وی در پایان با اشاره به اقامه نماز جمعه در شهرستان ها، تأکید کرد: به‌جز شهرستان های آبادان، دزفول و بهبهان نماز جماعت در دیگر مساجد شهرستان های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل برپایی است و مساجد تنها در زمان برگزاری نماز باز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز