خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان:

عرضه ماسک سه لایه با قیمت مصوب ۱۴۰۰ تومان/ فروش با رقمی بالاتر، تخلف محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۷۵

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب ۱۴۰۰ تومان نیز عرضه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، شهاب رزمی، اظهار کرد: پیرو دستور استاندار خوزستان، مبنی بر عرضه ماسک با قیمت مناسب، نشستی با حضور مدیران سازمان صمت، معاونت غذا و دارو، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی برگزار شد.

وی افزود: پس از تبادل نظر و بررسی های صورت گرفته مقرر شد ماسک سه لایه پزشکی با قیمت ۱۲۰۰ تومان در سطح داروخانه های استان توزیع  و با قیمت مصوب ۱۴۰۰ تومان نیز به مصرف‌کننده عرضه شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز توزیع در حال حاضر تعداد ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی در سطح داروخانه ها توزیع شده است و فروش این نوع ماسک با قیمتی بالاتر از نرخ ۱۴۰۰ تومان در سطح داروخانه ها و همچنین سایر مراکز فروش ماسک شامل فروشگاه های لوازم‌آرایشی بهداشتی، سوپرمارکت ها و … تخلف محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ تعزیرات حکومتی و یا شماره تماس مرکز سامد استانداری به شماره ۱۱۱ گزارش دهند، تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد لازم صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز