خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

بهره برداری از ۷ مرکز اورژانس اجتماعی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۷۰۲

به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس بهزیستی، ۷ مرکز اورژانس اجتماعی در استان خوزستان، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، امروز چهارشنبه 25 تیرماه، به مناسبت سررسید چهلمین سالروز تأسیس بهزیستی،  ۷ مرکز اورژانس اجتماعی، با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا شریعتی در آیین بهره‌برداری از این مراکز اظهار کرد: این ۷ اورژانس اجتماعی در شهرستان های اهواز، شادگان، دشت آزادگان، خرمشهر، باوی، شوش و حمیدیه به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: این مراکز به‌منظور مداخله در بحران و رسیدگی به آسیب دیدگان اجتماعی و حمایت از سلامت روان جامعه و برگرداندن آسیب دیدگان به جامعه و همچنین تحت پوشش قرار دادن آن‌ها ساخته شده.

استاندار خوزستان افزود: احداث این مراکز کار بسیار ارزنده‌ای محسوب می‌شود که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خشونت و ناهنجاری‌های اجتماعی اثربخش خواهد بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان بهزیستی و اداره کل امور اجتماعی، ساخت و احداث این مراکز را متناسب با استاندارد های ملی عنوان کرد که در جهت فعالیت های مربوطه و خدمت‌رسانی به جامعه مؤثر و تأثیرگذار خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز