خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شادگان:

کارگروه تخصصی اشتغال و رونق اقتصادی در شادگان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۹۹

سرپرست فرمانداری شادگان، از تشکیل کارگروه تخصصی اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان شادگان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان شادگان، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 25 تیرماه، جلسه بررسی کارگروه تخصصی اشتغال با هدف تعیین اعضای کارگروه و چگونگی پیگیری مصوبات آن، در سالن جلسات فرمانداری با حضور مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره صمت و رئیس شهرک های صنعتی شادگان، برگزار شد.

 امیر صبری پور در این نشست با اشاره به نام‌گذاری پیاپی سال‌های اخیر، توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عناوین اقتصادی و تولیدی و همچنین نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان "جهش تولید" و تأکید دولت اظهار کرد: کارگروه تخصصی اشتغال و رونق اقتصادی، در شهرستان شادگان با هدف اهمیت دادن به جهش تولید و اشتغال پایدار تشکیل شده که ریاست این کارگروه بر عهده فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواهد بود.

وی گفت: دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  جهاد کشاورزی، اداره صمت و شهرک های صنعتی از دیگر اعضای تشکیل دهنده این کارگروه هستند.

سرپرست فرمانداری شادگان با برشمردن اهداف کارگروه عنوان کرد: شناسایی سرمایه‌گذاران، افزایش فرصت‌های شغلی، شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغال، رفع موانع اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های شادگان در حوزه اقتصادی و اشتغال از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تقویم برگزاری جلسات کارگروه، مقرر شده است که این جلسات، هر دو هفته یک‌بار به‌طور منظم و منسجم با حضور تمامی اعضا برگزار شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز