خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رامشیر عنوان کرد:

مدیران ادارات متناسب با شرایط حاکم عمل کنند/ سالن‌ها و اماکن ورزشی با رعایت پروتکل بهداشتی بازگشایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۰۴

فرماندار شهرستان رامشیر، در نشست شورای اداری این شهرستان، ضمن اعلام خبر بازگشایی اماکن ورزشی در رامشیر، از مدیران دستگاه‌ها درخواست کرد به‌منظور برطرف کردن مشکلات مردم متناسب با شرایط حاکم عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستا‌ن رامشیر، مجید حسینی نژاد در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کرونا تنها یک ویروس نیست بلکه مناسبات انسانی و مراودات اجتماعی را به دو دوره متمایز قبل از کرونا و بعد از کرونا تقسیم کرده و این ویروس حتی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی هم تأثیرگذار بوده که باید تبعات، پیامدها، فرصت و تهدیدات آن را به دقت مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهره‌گیری از اینترنت برای استمرار برخی فعالیت‌ها، از جمله فعالیت‌های آموزشی یک فرصت ارزشمند بشمار می‌آید که در این امر آموزش‌وپرورش به‌طور نسبی موفق ظاهر شد و دستاوردهایی به همراه داشت که یکی از آنها مشارکت اولیا و مربیان در حوزه آموزش بود.

در پایان فرماندار شهرستان رامشیر، با اشاره به آسیب‌های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا افزود: از مدیران ادارات انتظار می‌رود در برطرف کردن مشکلات مردم متناسب با شرایط حاکم عمل کنند و اجازه ندهند که برخی حواشی و تخریب ‌های جهت‌دار، آنها را از ارائه خدمت به مردم بازدارد و روابط عمومی های ادارات هم باید تلاش کنند تا با ارتباط اصولی و دقیق پاسخگوی شبهات و نارسایی ها باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز