خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان:

تورهای رسانه ای، جهت انعکاس توانمندی‌های خوزستان و جلب نظر سرمایه گذاران است

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۰۲

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، در نشست با مدیران رسانه های استان گفت: جهت نمایش توانمندی‌های خوزستان تورهای رسانه ‌ای برگزار میکنیم تا با کمک رسانه‌ ها، توانمندی‌ های استان را جهت جلب نظر سرمایه ‌گذاران انعکاس دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، سعید رضوانی اظهار کرد: جهت نمایش توانمندی‌ های استان در حوزه‌های مختلف گردشگری، جاذبه‌ های طبیعی، میراث فرهنگی و ظرفیت‌ های کشاورزی و صنعتی روابط عمومی استانداری خوزستان، تورهای رسانه‌ای ویژه اصحاب رسانه برگزار می‌کند.

وی گفت: در جلسه‌ای که با تعدادی از مدیر مسئولان رسانه ‌های استانی برگزار گردید، تصمیم بر این شد که با توجه به اینکه اخیراً اخبار منفی در سطحی گسترده در رسانه ‌ها از استان خوزستان، منعکس شده‌ است، تورهای رسانه‌ای برای نشان دادن ظرفیت‌ ها و توانمندی ‌های استان، در حوزه‌ های مختلف گردشگری، جاذبه ‌های طبیعی، میراث فرهنگی و ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی برگزار نمائیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، افزود: در روز گذشته سه‌شنبه، سومین تور رسانه‌ای را در شهرستان هندیجان برگزار کردیم و نخستین تور رسانه‌ای، در بخش سوسن ایذه برگزار شد که بازخوردهای بسیار خوبی به همراه داشت و حتی رسانه‌ های ملی، درخواست داشتند با این ظرفیت ‌ها از نزدیک آشنا شوند.

وی یادآور شد: دومین تور رسانه‌ای نیز بازدید از تالاب شادگان بود که توانمندی‌ های گردشگری، کشاورزی و صیادی شادگان، به نمایش گذاشته شد و دیروز هم شاهد برپایی سومین تور در هندیجان بودیم و اصحاب رسانه ظرفیت‌های این شهرستان را به تصویر کشیدند.

رضوانی تأکید کرد: امیدواریم به کمک رسانه‌ها با انعکاس توانمندی‌ های فراوان استان خوزستان، موجب آشنایی و جلب نظر سرمایه‌گذاران و همچنین سفر بیش‌ازپیش گردشگران به استان شویم و از این ظرفیت ‌ها در جهت تقویت اقتصاد و معیشت در خوزستان بهره‌برداری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز