خبرگزاری کار ایران

استاندار:

خوزستان روند کاهشی ابتلا و مرگ‌ومیر را طی می‌کند/ مردم همچنان دستورالعمل‌ها را رعایت کنند/اداره کل صمت بر تولید و قیمت ماسک نظارت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۰۰۳

استاندار خوزستان، گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، خوشبختانه شاهد کاهش آمار مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا در خوزستان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، دقایقی پیش و پس از پایان نشست امروز یکشنبه بیست و دوم تیرماهِ ستاد مقابله با کرونا در استان، گفت: اداره کل صمت مسئول نظارت کامل بر تولید ماسک در استان شد و مقرر گردید که بر قیمت‌گذاری آن نیز نظارت نموده تا همه‌ی مردم امکان تهیه و استفاده داشته باشند. در این مورد اداره کل امور اجتماعی استانداری نیز نظارت دقیق خواهد داشت.

استاندار خوزستان، افزود: کلیه‌ی ادارات و اماکن دولتی و عمومی ملزم به استفاده از ماسک هستند و وظیفه‌ی نظارت بر آن، بر عهده رئیس اداره و مدیرکل مربوطه می‌باشد. همچنین از دادستان استان خواسته‌ایم که با موارد تخلف در این زمینه، برخورد قاطع نمایند.

وی ادامه داد: همه‌ی مردم و مسئولین باید در کنار هم باشند، زیرا سلامتی همه‌ی ما به یکدیگر مربوط است.

شریعتی گفت: در ۱۰ روز گذشته، مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا در استان سیر نزولی داشته و امروز یک بیمارستان که فقط سه بیمار کرونایی در آن بود را ترخیص کردیم تا به حالت سابق خود برگردد. این مسئله به همکاری مردم و مسئولین و تلاش‌های تمام نهادها ازجمله کادر درمانی مربوط می‌شود و از نتایج مثبت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است.

استاندار خوزستان تأکید کرد که نباید مردم فکر کنند که همه چیز تمام شده و سهل‌انگاری کنند، ما تازه داریم به سمتی حرکت می‌کنیم که اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را دست کم بگیریم، دوباره امکان برگشت به شرایط سخت محیا است.

وی در پایان گفت: نظارت دقیق بر عملکرد مراکز خرید، پاساژها و اماکن عمومی کماکان انجام می گیرد و در صورت عدم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، تذکر داده و سپس پلمپ خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز