خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری برای پیشرفت خوزستان/ به بودجه های دولت نباید اکتفا کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۲۰

استاندار خوزستان در نشست شورای سیاست‌گذاری طرح توسعه پایدار استان خوزستان گفت: در شرایط تحریم‌ها نباید به بودجه دولت برای پیشرفت پروژه‌ ها اکتفا کرد، خوزستان از لحاظ برخورداری از ظرفیت های سرمایه‌گذاری بسیار غنی است.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری، غلام‌رضا شریعتی در جلسه شورای سیاست‌گذاری طرح توسعه پایدار استان اظهار داشت: در طرح توسعه پایدار علاوه بر تقویت دستگاه های امنیتی و نظامی، می‌توان با سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، شاهد ایجاد امنیت پایدار باشیم.

وی گفت: باید در نظر داشته باشیم که بدون توجه به زیرساخت های توسعه‌ای، امنیت پایدار رقم نخواهد خورد و با وجود تحریم‌های موجود نباید به بودجه های سالانه که از سوی دولت تخصیص داده می‌شود اکتفا کرد و باید به دنبال ایجاد ظرفیت برای تامین منابع مالی باشیم و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای راه اندازی و پیشرفت پروژه های استان یکی از منابع مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

شریعتی تأکید کرد: استان خوزستان، به لحاظ برخورداری از ظرفیت های سرمایه‌گذاری، یک استان بسیار غنی محسوب می‌شود و استفاده از برخی ظرفیت ها، میلیاردها تومان سرمایه برای استان، به دنبال خواهد داشت و باعث ایجاد توسعه و پیشرفت آن خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز