خبرگزاری کار ایران

فکری در نشست خبری پس از بازی مقابل صنعت نفت:

کرونا نباید مانع برگزاری لیگ شود/دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۱۴

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت: فکر میکنم بازی ها باید انجام شود تا تکلیف تیم ها مشخص شود. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، محمود فکری در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: نفتی ها بازی بسیار خوبی ارائه دادند و از این بازی که مساوی شد یک امتیاز در مجموع گرفتند و به آنها خسته نباشید می گویم.

وی افزود: به بازیکنان نساجی خسته نباشید می گویم که امروز با تمام وجود تلاش کردند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: با توجه به شرجی هوا، بازی سختی بود ولی در مجموع، بازیکنان نساجی بازی خیلی خوبی را ارائه دادند و در نیمه اول و نیمه دوم موقعیت های خیلی خوبی به وجود آوردیم.

فکری با بیان اینکه می توانستیم برنده این بازی باشیم، عنوان کرد: سومین بازی خارج از خانه بود که پشت سرهم انجام داده بودیم که بخت و شانس برای کسب سومین برد با ما یار نبود.

وی با بیان اینکه تیم حریف و تیم ما موقعیت های خوبی به وجود آوردیم اما موقعیت های ما بیشتر بود، تاکید کرد: امیدوارم در بازی های آینده بازیکنان ما بیشتر قدر این فرصت ها را بدانند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به برگزاری بازی های لیگ در شرایط کرونایی، تصریح کرد: چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که شروع شده است، باید ورزشکاران و مجموعه باشگاه ها بیشتر دقت نمایند و فاصله های اجتماعی را رعایت کنند ولی فکر میکنم بازی ها باید انجام شود تا تکلیف تیم ها مشخص شود.

فکری در پایان گفت: بازی بعد نساجی با نفت مسجد سلیمان است که یکی از تیم های خوب لیگ بوده و امیدوارم با توجه به اینکه بازی خانگی است، بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز