خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی ناجا خبر داد:

مقابله جدی با قاچاق کالا در سال "جهش تولید"/ در طی 100 روز گذشته 300 تن مواد مخدر کشف و ضبط شد/ دستگیری تیم‌های تکفیری و تروریستی شاهکار امنیتی بوده

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۳۹

جانشین فرمانده ناجا در سفر به استان خوزستان: یکی از اهداف جدی ناجا، در سال "جهش تولید" مقابله با پدیده قاچاق کالا است.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار قاسم رضایی در سفر خود به خوزستان، ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اهواز، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح کشور موضوعات را به‌طور جدی هدفمند و با برنامه‌ریزی دنبال می‌کند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم و جدی ناجا با توجه به نام‌گذاری سال به‌عنوان سال جهش و تولید، پیگیری و مقابله با پدیده قاچاق کالا و برخورد با سودجویان این پدیده هست که به همین منظور، با تائید و تأکید فرمانده کل قوا، اداره پلیس گمرک راه‌ اندازی شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، با اشاره به تأثیر و اهمیت پلیس گمرک عنوان کرد: با راه اندازی پلیس گمرک موفقیت و عملکرد های خوبی در پیشگیری از پدیده قاچاق صورت گرفته که با استقرار این پلیس موفق به کشف، رصد و توقیف محموله های بزرگ قاچاق در این مدت شدیم همچنین با تدبیر فرماندهی ناجا، قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات شکل گرفته که زیربناهای آن در حال انجام است.

وی در ادامه به مقابله با کالا های ضد فرهنگی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی با آنچه که ریشه انسانیت و دین را مورد تهدید قرار می‌دهد، به‌صورت جدی و هدفمند مقابله و برخورد خواهد کرد که خوشبختانه از این مسیر هم با موفقیت در حال عبور هستیم.

رضایی با برشمردن اولویت های سازمان نیروی انتظامی، تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ، یکی دیگر از اولویت‌ های مهم و قابل توجه ناجا محسوب می‌شود که کشف و ضبط 300 تن مواد مخدر در طی 100 روز گذشته، نوید اهمیت و موفقیت در این مهم را می‌دهد.

جانشین فرماندهی ناجا در ادامه از هوشمند سازی پلیس صحبت کرد و گفت: هوشمند سازی پلیس یکی دیگر از ابتکارهای فرماندهی ناجا بوده که این طرح به‌منظور خدمات‌دهی بیشتر به مردم، در حوزه‌های مختلف راهور و انتظامی از مردادماه سال جاری اجرا خواهد شد و هدف اصلی این طرح کاهش حضور مردم برای دریافت خدمات، افزایش بهره بری کار و همچنین کم کردن خطای نیروی انسانی است.

وی گفت: مرزبانی استان خوزستان، با دستگیری تیم‌ های تکفیری و تروریستی با عملکرد خوبی که از خود به‌جا گذاشته بخصوص آن تیمی که از بیرون کشور، مدیریت و هدایت می‌شد یکی از شاهکارهای امنیتی را رقم زد و نیروی انتظامی در این مهم، نسبت به دیگر رده‌های امنیتی خوش درخشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز