خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

کمبود یک هزار و ۵۴ نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش آبادان

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۰۳

رئیس آموزش و پرورش آبادان، گفت: با کمبود یک هزار و ۵۴ نیروی انسانی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش آبادان مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حبیب‌الله رمضانی ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند(آبادان - خرمشهر) که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته یکی از شهرهای استان بودیم که در بخش‌های مختلف رتبه‌های برتر را کسب کردیم.

وی توضیح داد: در بخش متوسطه دوم هفت همکار رتبه برتر شدند و کسب رتبه اول تولید محتوای الکترونیک در استان خوزستان توسط دبیران آبادان نیز از دیگر موفقیت‌ها بود؛ همین برنامه‌ای که امروزه به عنوان فضای مجازی در حال حاضر انجام می‌شود در حوزه محتوای الکترونیک قلمداد می‌گردد.

رئیس آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: کسب رتبه اول زیست فناوری کشور توسط دو دانش آموز آبادانی و همچنین کسب موفقیت در المپیاد فیزیک توسط دانش آموز آبادانی از دیگر موفقیت‌ها است.

رمضانی با اشاره به چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش توضیح داد: کمبود نیروی انسانی و همچنین مشکلات و معضلات فضای آموزشی در آبادان بخش از مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه یک هزار و 54 نیروی انسانی در بخش‌های مختلف کمبود داریم، افزود: 390 معلم در تربیت بدنی و سه هزار و ۲۶۸ معلم در آموزش و پرورش آبادان فعالیت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش آبادان در پایان گفت: مدارسی به عنوان هیات امنایی داریم که فضای خاصی دارند و اگر مجوزی داده شود می‌توانیم در تایم مخالف از فضاهای آن استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز