خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های تنگه تکاب بهبهان و چال استران مسجد سلیمان/ اطفا حریق با کمک نیروهای خوزستانی در کهگیلویه و بویر احمد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۶۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان، گفت: آتش‌سوزی امروز منطقه تنگ‌ تکاب بهبهان حد فاصل خوزستان و کهگیلویه بویر احمد و همچنین چال استران مسجدسلیمان مهار شد، ولی کار مهار آتش، با کمک نیروهای خوزستانی در کهگیلویه و بویر احمد همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کوروش کیانی امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز منطقه تنگه تکاب بهبهان و کوه‌های مشرف به خائیز، حد فاصل بین خوزستان و استان کهگیلویه و بویر احمد دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: آتش‌سوزی در بخش خوزستان با وجود وزش باد و سخت گذر بودن مسیر کاملاً مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان، اضافه کرد: حدود ۶۰ نفر از پرسنل منابع طبیعی، جوامع محلی و کوهنوردی درگیر مهار خط آتش به سمت کهگیلویه و بویر احمد هستند.

کیانی تصریح کرد: آتش‌سوزی‌هایی که در این مناطق اتفاق می‌افتد معمولاً عمدی و عامل انسانی دارد.

وی گفت: در حال حاضر امکان برآورد خسارت وجود ندارد.

گفتنی است؛ خردادماه امسال نیز آتش‌سوزی بزرگی در منطقه خائیز اتفاق افتاد و باعث خسارت زیادی شد.

وحید شالویی رئیس اداره محیط‌زیست مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا از آتش‌سوزی در منطقه چال استران این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۳ امروز، گزارش آتش‌سوزی در این منطقه اطلاع‌رسانی شد که اداره منابع طبیعی، محیط‌زیست، شرکت نفت، آتش‌نشانی و انجمن‌های محیط زیستی در منطقه حضور پیدا کرده و در خاموش نمودن آتش کمک کردند.

وی افزود: سرعت بالای وزش باد کار عملیات را سخت کرد که بااین‌وجود ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آتش‌سوزی مهار شد.

شالویی در پایان گفت: ۳ نفر از نیروهای منابع طبیعی و انجمن‌های محیط زیستی به دلیل گرمای شدید دچار گرمازدگی شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز