خبرگزاری کار ایران

نشست خبری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ استقبال کم نظیر خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۶۹

نشست خبری روز گذشته (یکشنبه ۱۴ تیر۹۹) مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اصحاب رسانه در فضای تخصصی و حرفه‌ای، با حضور تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد. 

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این نشست در‌ آستانه بیست و سومین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و حول مهمترین محورهای موضوعی فعالیتها و عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شکل گرفت.

ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه خصوصاً در مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، آخرین وضعیت فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، طرح های در دست اقدام بالادستی میان دستی و صنایع تکمیلی منطقه در آستانه جهش سوم صنعت پتروشیمی کشور و در نهایت اقدامات و فعالیت‌های حوزه کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه از محورهای این نشست خبری بودند.

در این نشست، سید امید شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با تیمی ۵ نفره از مدیران و روسای واحدهای تخصصی خود، در‌ میان خبرنگاران حضور یافت و پاسخگوی سوالات آنان بود.

در‌ این مراسم، افزون بر ۲۵ خبرنگار خبرگزاری های رسمی، صدا و سیما، رادیو، روزنامه ها، پایگاهها و وب سایتهای خبری شهرستان بندر ماهشهر حضور داشتند.

سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: ما در رویکردی جدید، در نظر داریم نشستهای رسانه ای را به صورت دوره ای و در طول سال برگزار نماییم.

محسن ادیبی افزود: این روابط عمومی اعتقاد دارد ارزش اطلاع رسانی، پاسخگویی، شفاف سازی موضوعات خبری و توضیح به افکار عمومی در خصوص سوالات و ابهامات مرتبط با فعالیتهای منطقه، کمتر از اصل فعالیتها نیست.

وی، خاطر‌نشان کرد: خبرنگاران از اجزای اصلی جریان اطلاع رسانی در جامعه هستند و تلاشهای آنان، از طریق تبیین حقیقت به استقرار عدالت کمک می‌کند.

ادیبی تصریح کرد: در‌ آغاز جهش سوم صنعت پتروشیمی، امیدواریم با تکمیل طرحهای توسعه ای، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و رونق بیشتر این صنعت ارزش آفرین در منطقه باشیم و برای نیل به این هدف، نقش رسانه ها بسیار موثر و کارآمد خواهد بود. 

نشست خبری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ استقبال کم نظیر خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز