خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز به ایلنا خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در ترانسفورماتور نیروگاه مدحج زرگان/ مصدومیت یکی از آتش‌نشانان در این حادثه

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۵۷۶

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش‌سوزی یکی از ترانسفورماتورهای نیروگاه مدحج زرگان خبر داد و گفت: بعد از ۲ ساعت ۳۰ دقیقه، آتش‌نشانان موفق به مهار آتش شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ابراهیم‌ قنبری امروز شنبه ۱۴ تیرماه در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه گزارش آتش‌سوزی ترانسفورماتور برق در نیروگاه مدحج زرگان اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی اهواز با پنج دستگاه خودرو اطفاء و ۱۶ نیرو به‌سرعت وارد عمل شد.

قنبری ادامه داد: مخزن روغن ترانسفورماتور مذکور، منفجر گردیده و روغن آن تا شعاع تقریباً یک کیلومتری پخش شد و باعث آتش‌سوزی سطحی در اطراف حادثه گردید که به‌سرعت آتش خاموش و همچنین از سرایت آن به پست برق و اتاق بریکینگ کنار ترانسفورماتور جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه نیروها برای این‌که بتوانند آتش درون ترانسفورماتور را به‌طور کامل خاموش کنند علیرغم وجود حرارت زیاد وارد آن شدند، گفت: بعد از ۲ ساعت ۳۰ دقیقه از عملیات، نیروها موفق به مهار کامل آتش‌سوزی و خنک‌سازی آن شدند.

گفتنی است؛ در این عملیات، یکی از پرسنل آتش‌نشانی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز