خبرگزاری کار ایران

توسط شهیدی نیا اعلام شد؛

مصوبات جدید پتروشیمی برای کمک به مقابله با کرونا در‌ شهرستان بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۳۶

پنجمین جلسه مدیریت شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با محوریت مقابله با کرونا تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این جلسه که با حضور مدیران عامل منطقه و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و صنعت نفت ماهشهر برگزار گردید، آخرین وضعیت شهرستان و منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن اشاره به اقدامات شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه در راستای پشتیبانی و مشارکت پتروشیمی در جریان بیماری همه گیر کرونا در ماهشهر و استان خوزستان، از مصوبات قابل ملاحظه ای در این جلسه خبر داد.

سیدامید شهیدی نیا، در این خصوص گفت: پتروشیمی به عنوان یک ظرفیت حمایتی در زمینه ی درمان و سلامت مردم شهرستان،‌ همواره آماده خدمت رسانی است.

وی همچنین با ابراز تاثر از شهادت نخستین شهید سلامت در شهرستان، نقش مدافعان سلامت را در این عرصه ستودنی دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از تامین تجهیزات و ملزومات شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و بیمارستان صنایع پتروشیمی برای افزایش ظرفیت جدید پذیرش بیماران و رفع کمبود تجهیزات خبر داد.

در این جلسه همچنین مصوب شد، به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد کارکنان، فقط دو سوم نیروهای روزکار ستادی در ادارات حضور‌ داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز