خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به سهل‌انگاری برخی اعضاء صورت گرفت؛

ترک جلسه‌ ستاد مقابله با کرونا توسط سرپرست فرمانداری شادگان/ مردم کار عملیاتی می‌خواهند، نه شعار

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۵۹

سرپرست فرمانداری شادگان، در اعتراض به تأخیر برخی اعضاء و عدم اجرای مصوبات قبلی، جلسه‌ امروز 12 تیرماه ستاد مقابله با ویروس کرونا را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرپرست فرمانداری شادگان این اقدام را در اعتراض به تأخیر برخی از اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا و تعلل شبکه بهداشت و درمان شادگان در ارسال مصوبات جلسه‌ قبلی این ستاد به ادارات، انجام داده است.

صبری پور در این خصوص، گفت: این شیوه مطابق با اراده دستگاه اجرایی و مردم نیست؛ این را باید همه بدانند که ما برای خدمت به مردم در این پست‌ها هستیم نه برای خدمت به خود، پس همه باید تلاش کنیم که منویات رهبری و نظام مقدس که همانا خدمت صادقانه به مردم است، انجام شود.

سرپرست فرمانداری شادگان، گفت: ستاد بحران باید به شیوه‌ی عملیاتی وارد عمل شده و از این جلسات ستادی بدون نتیجه خارج شود؛ مردم از این ستاد کار عملیاتی می‌خواهند و ما موظف هستیم به اراده‌ی مردم تمکین کنیم. 

شایان ذکر است، سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان پس از ابلاغ اعتراض سرپرست فرمانداری شادگان قول داده است شخصاً در جلسه آتی ستاد کرونای این شهرستان حاضر شود.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز