خبرگزاری کار ایران

توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ماهشهر صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرعامل و مجموعه ی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۰۹

سرهنگ پاسدار کریم بابایی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ماهشهر به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع این شهرستان با حضور در مجتمع پتروشیمی امیر کبیر با مدیرعامل و مدیران این شرکت دیدار و از اقدامات این شرکت در جریان مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیر کبیر، ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه، سرهنگ پاسدار کریم بابایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ماهشهر به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع این شهرستان با حضور در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر با مدیرعامل و مدیران این شرکت دیدار و از اقدامات این شرکت در جریان مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ماهشهر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان غلامپور، درگذشت مادر این شهیدان را به مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیر کبیر تسلیت گفت و با اشاره به اقدامات چشمگیر این شرکت در موضوع مبارزه با کرونا ویروس ازجمله ضدعفونی کردن معابر و اماکن و سطوح شهری نه فقط در سطح شهرستان بلکه دیگر شهرهای استان خوزستان و کمک به بخش درمان و سلامت،افزود: بی تردید در شرایط حساس، هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد و مجموعه ی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با از خودگذشتکی در کنار خدمات رسانی های شبانه روزی در این حماسه آفرینی خاطرات خوبی را رقم زدند. 
وی با اشاره به خدمات ارزشمند مدیرعامل و مجموعه ی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، افزود: ۵۰ درصد از مجموع ۵۰۰ هزار عدد ماسک هایی که توسط شرکت پتروشیمی امیرکبیر در اختیار سپاه قرار داده شد، بین عامه ی مردم، اقشار آسیب پذیر و برخی ادارات و نهادها تقسیم گردید. 
وی گفت: امروزه حمایت های صنعت پتروشیمی به ویژه مدیرعامل جهادی پتروشیمی امیر کبیر در ایفای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و باید از این ظرفیت در رفع مشکلات مردم و شهرستان گام های بلندتری برداشته شود. 
در این دیدار، مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیر کبیر به بیان برخی خدمات انجام شده در خصوص مبارزه با کروناویروس از جمله ضدعفونی معابر وسطوح، تامین اقلام بهداشتی و کمک به بخش بهداشت و درمان و تهیه و تولید ماسک توسط این شرکت پرداخت و گفت: فداکاری های دلسوزانه همه ی نیروهای جهادی جلوه ای از ایثار و‌فداکاری و عشق به وطن بود و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز