خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

ادغام ادارات آبفا شهری و روستایی در شهرستان رامشیر

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۰۵

با ادغام ادارات آبفا روستایی و شهری، مدیران این ادارات در رامشیر تودیع و معارفه شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر، آیین تودیع و معارفه مسئول جدید آب و فاضلاب شهرستان امروز سه‌شنبه ۱۰‌تیرماه به ریاست سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان و با حضور محمدی معاون فنی و توسعه آبفار خوزستان، جلیل ظهیری معاون فرماندار، بویه مجری طرح اصلاح شبکه رامشیر، ساداتی مشاور مدیرعامل، و دیگر مدیران ادارات در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر ضمن خوش آمدگویی  و قدردانی از زحمات اسکندری مدیر آب روستایی در حل مشکلات آب روستاهای شهرستان، اظهار داشت: مشکلات مالی در اداره  آب به‌شدت آزار دهنده است و موجب عقب افتادن حقوق پرسنل حل شود.

فرماندار رامشیر همچنین با تأکید بر میدانی بودن مسئول جدید نیز، افزود: رمز موفقیت در اداره‌ای خدماتی مانند آبفا، پاسخگویی به مشترکین و ارتباط با مردم است. ضمن ارزیابی عملکرد مدیریت جدید، انتظار داریم مسئول جدید از این فرصت ارزشمند برای خدمت بهره برده و موفق باشد.

در پایان جلسه، با توجه به یکپارچگی شرکت‌های آبفا روستایی و شهری و با توجه به اهمیت تأمین آب شرب با شاخص کمی و کیفی مطلوب در سطح شهر و روستاهای شهرستان رامشیر، حسن حسنی رئیس فعلی اداره آبفا شهری رامشیر به‌عنوان سرپرست اداره جدید آب و فاضلاب شهرستان منصوب و از زحمات ستار اسکندری رئیس سابق آبفار تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز