خبرگزاری کار ایران

شالویی در گفتگو با ایلنا:

ظهر امروز مراتع منطقه بی‌بی بطولی مسجدسلیمان در آتش سوخت/مهار حریق و کنترل آن/آماده‌باش برای مقابله با شعله‌ور شدن مجدد آتش

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۰۴۳

رئیس اداره محیط‌زیست مسجدسلیمان، گفت: ظهر امروز منطقه بی‌بی بطولی مسجدسلیمان دچار حریق شد که با وجود وزش تندباد، این آتش‌سوزی توسط نیروهای حاضر در محل مهار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، وحید شالویی امروز سه‌شنبه ۱۰ تیرماه در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: ساعت ۱۳ امروز گزارش آتش‌سوزی در منطقه بی‌بی بطولی مسجدسلیمان به اداره حفاظت محیط‌زیست این شهرستان اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: به‌محض اطلاع، نیروها اعزام‌ و اقدام به اطفا حریق کردند که به دلیل سرعت وزش باد زبانه‌های آتش تا نزدیکی منطقه چم آسیاب روستای نم‌ نمی گسترش پیدا کرد.

رئیس اداره محیط‌زیست مسجدسلیمان، گفت: هم‌اینک آتش‌سوزی مهار شده و تحت کنترل است و نیروها در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت آتش‌سوزی مجدد به دلیل وزش تندباد، سریعاً اقدام به خاموش کردن آن بکنند.

وی با بیان اینکه نیروهای منابع طبیعی، محیط‌زیست، جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی و شرکت نفت در عملیات اطفا این حریق شرکت داشتند، اضافه کرد: در این آتش‌سوزی مراتع و زمین‌های کشاورزی طعمه حریق شدند.

وی در پایان گفت: آتش‌سوزی توسط انسان صورت گرفته ولی عمدی یا سهوی بودن آن مشخص نیست و اطلاعاتی دراین‌باره هنوز به دستمان نرسیده است.

گفتنی است؛ هنوز از میزان خسارت وارده به مراتع در این آتش‌سوزی برآوردی صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز