خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

ماشین‌سازی هم حریف فولاد نشد/ صعود شاگردان نکونام به رده سوم جدول

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۸۳

بازی دو تیم فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز، با پیروزی 2 بر یک جنوبی‌ها در خانه، رقم خورد تا با کسب دومین پیروزی خانگی پیاپی، شاگردان نکونام به رده سوم جدول صعود کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، از ساعت 21 امشب نهم تیرماه، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته‌ی بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، میزبان ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه شهدای فولاد بود.

در این دیدار که با قضاوت سید رضا مهدوی و کمک‌های امیررضا آشورماهانی و حمید سبحانی، داور چهارم احمد محمدی و حسن کامرانی فر(ناظر بازی) برگزار گردید، یاران نکونام به دومین پیروزی خود پس از تعطیلی لیگ برتر، دست یافتند.

در این دیدار ابتدا شاگردان احد شیخ لاری توانستند در دقیقه 4 توسط بابک مرادی به گل برتری دست یابند.

فولادی‌ها پس از دریافت این گل زودهنگام، به حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه‌ی 16 توسط فرشاد احمدزاده روی پاس ارسال حیدریه، به گل تساوی رسیدند.

نیمه‌ی اول این دیدار با نتیجه‌ی مساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا در نیمه‌ی مربیان، هر دو تیم بخت خود را برای تسخیر دروازه حریف بیازمایند.

حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر نتیجه‌ای در برنداشت تا اینکه در دقیقه‌ی 65، لوسیانو پریرا توسط محمد آبشک صاحب توپ شد و با یک ضربه‌ی ناگهانی، سقف دروازه حریف را فرو ریخت.

دو دقیقه مانده به پایان 90 دقیقه، شهاب گردان به دلیل تعلل در شروع بازی، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و با توجه به اینکه فولاد هر 5 تعویض خود را انجام داده بود، لوسیانو پریرا در ادامه‌ی بازی درون دروازه فولاد قرار گرفت.

10 نفر شدن فولاد نیز نتوانست باعث تغییر نتیجه گردد تا این بازی در پایان با نتیجه‌ی 2 بر 1 به نفع اهوازی‌ها به پایان برسد.

فولاد با کسب این سه امتیاز، 39 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

بابک مرادی از ماشین‌سازی، فرشاد احمدزاده، موسی کولی‌بالی و شهاب گردان از فولاد، اخطاریه‌های این بازی بودند.

بازیکنان فولاد خوزستان با ترکیب: شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان(79- صالح حردانی)، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده(46- محمد آبشک)، محمدزبیر نیک‌نفس(79- سینا زامهران)، عباس بوعذار(46- صابر حردانی)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد(64- امیرحسین باقرپور)، لوسیانو پریرا و با سرمربیگری جواد نکونام به میدان آمده بودند.

تیم ماشین‌سازی تبریز نیز با ترکیب: حامد لک، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، فردین عابدینی، اتابک زارعی(6+90- علی آل‌کثیر)، شاهین توکلی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی‌کریمی(66- قائم اسلامی‌خواه)، محمد قادری، بابک مرادی و با سرمربی گری احد شیخ لاری مقابل حریف خود صف‌آرایی نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز