خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

توقیف بیش از دو هزار قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۹۷

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۰۵۰ قبضه سلاح غیر مجاز در طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حیدر عباس زاده" با اشاره به مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خریدوفروش سلاح و مهمات غیر مجاز و عاملان تیراندازی‌ها، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در ۹۸ روز گذشته‌ی سال جاری، ضمن هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی‌درپی و اجرای ۹ طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات، ۱۵۲۰ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بابیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد۳۲۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۷۲۷ قبضه سلاح شکاری جمعاً ۲۰۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲۰۰۳۰ عدد انواع فشنگ کشف شد، افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با سال قبل،۴۰ درصد افزایش کشف دارد.

سردار عباس زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر برخورد بی‌امان با دارندگان سلاح و مهمات بخصوص فضای مجازی، پرسنل انتظامی استان خوزستان، با کار اطلاعاتی ۵ باند قاچاق سلاح و مهمات را تاکنون منهدم کرده‌اند و همچنین از ابتدای سال تاکنون ۹ طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه کلیه متهمان به مراجع قضائی معرفی‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است در مقابل خریدوفروش سلاح، دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز