خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان عنوان شد:

قاچاق، تهدیدی برای اشتغال و تولید داخلی/ وجود بیشترین تخلف در حوزه کالا و خدمات/ ضرورت درج قیمت بر روی اجناس برای حفظ کرامت مشتری

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۲۷۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، گفت: قاچاق تهدیدی برای اشتغال و تولید داخلی است که سازمان تعزیرات حکومتی از نظر قضایی و کوتاه کردن دست متخلفین و قاچاقچیان به کسب‌وکارها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، نعمت اله بیرانوندی امروز چهارشنبه چهارم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: اگر ۳ فرآیند در بازار درست انجام شود شاهد کنترل آن خواهیم بود. یکی از آن‌ها، تأمین کالا و اقلام به‌اندازه کافی برای جلوگیری از احتکار خانگی توسط مردم و انجام خرید روزانه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به توزیع اقلام و نظارت بر توزیع صحیح و جلوگیری از تخلف برای کنترل بازار به‌عنوان یکی دیگر از فرآیندها، گفت: سازمان صمت، شرکت نفت، جهاد کشاورزی، گمرک، سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی انتظامی با داشتن تیم‌های نظارتی و بازرسی در حوزه‌های مربوط به خود نظارت کامل دارند.

بیرانوندی با اشاره به مورد سوم در کنترل بازار، افزود: رسیدگی به تخلفات و شکایات افراد حقیقی و حقوقی و بررسی سریع آن از دیگر وظایف این سازمان است که بر اساس شاخص‌های مطلوب خود حرکت می‌کند.

وی گفت: نوع کمک ما به کسب‌وکارها از نظر قضایی و با کوتاه کردن دست متخلف از تولید، و همچنین قاچاقچی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، تصریح کرد: قاچاق تهدیدی برای اشتغال و تولید داخلی است که مبارزه با آن می‌تواند به تولید و کسب‌وکارها کمک کرد.

وی آمارهایی از عملکرد این سازمان در برخورد با متخلفین ارائه نمود.

بیرانوندی با بیان اینکه مردم می‌توانند شکایات خود را در سامانه اینترنتی ۱۳۵ حتی در استان‌های دیگر ثبت کنند، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۷۱ مورد مراجعه به سامانه ۱۳۵ جهت ثبت تخلف داشتیم.

وی در مورد درج قیمت بر روی اجناس در فروشگاه‌ها گفت: این کار یک تکلیف و قانون است و قیمت‌ها باید در معرض دید عموم باشند که این مورد نیاز به فرهنگ‌سازی دارد تا کرامت مشتری حفظ شود.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز