خبرگزاری کار ایران

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان‌ در گفتگو با ایلنا:

تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۵۴

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان‌، گفت: کسب و کار های آسیب دیده از کرونا می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا و مطالعه شیوه نامه از تسهیلات ویژه با نرخ سود ۱۲ درصد استفاده کنند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سید سعید حسینی نژاد امروز یک شنبه یکم تیر ماه در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، به ایلنا اظهار کرد: شیوه نامه اعطا تسهیلات به واحد های آسیب دیده از کرونا با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا در قسمت تسهیلات قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال که دارای مجوز کسب یا تولید هستند در رسته های تعیین شده این سامانه قرار دارند، افزود: کسب و کارهایی که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی لیست بیمه داشته و سال گذشته نیز فعال بوده و از بیمه بیکاری استفاده نکرده باشند می توانند از این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد استفاده کنند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان مشخص بوده و اگر صاحبان کسب و کاری که آسیب دیده اند سوالی دارند می توانند به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم بانک ها و موسسات عامل که برای این موضوع مشخص شده اند در امور تسهیلی ایجاد کنند تا صاحبان کسب و کار از این تسهیلات بهره ببرند و فشار بحران کرونا بر دوش آن ها کمتر شود.

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز