خبرگزاری کار ایران

هشدار استاندار خوزستان:

شرایط آماری کرونا در آبادان باید مورد ارزیابی قرار گیرد/اتخاذ تصمیم های ویژه در صورت لزوم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۶۱۵

استاندار خوزستان با اشاره به شرایط آماری مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آبادان، گفت : با بررسی علت شرایط حاکم بر این شهرستان، در صورت لزوم اقدام ویژه ای برای آبادان انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه ۳۱ خرداد ماه در جلسه کمیته علمی ستاد کرونای شهرستان های آبادان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تعداد بیماران به نسبت جمعیت، باعث شده که آبادان به همراه ۷ شهر دیگر استان در وضعیت قرمز قرار بگیرند.

استاندار خوزستان گفت: آمار ارائه شده خیلی روشن کننده مسائل نیست و علت این آمار نیازمند بررسی و آنالیز است.

وی تاکید کرد: با بررسی علت شرایط حاکم بر شهر آبادان، در صورت لزوم اقدام ویژه ای برای این شهرستان انجام خواهیم داد تا بتوانیم شرایط را مدیریت و کنترل کنیم.

استاندار خوزستان گفت: با تبادل نظر بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشگاه علوم پزشکی آبادان ان شاء الله شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان باشیم.

شریعتی تاکید کرد: تبادل نظر بین دانشگاه های علوم پزشکی استان باعث خواهد شد که شرایط درمانی بهتر و مناسب تری را برای شهرهای استان ایجاد کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمانی استان به ویژه در شهرهای قرمز اذعان کرد: ان شاء الله با تلاش همه و کمک مردم کرونا را شکست خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز