خبرگزاری کار ایران

شریعتی عنوان کرد:

شرایط کرونایی خوزستان پایدار است/در حال عبور از پیک بیماری هستیم/لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم ترحیم و عروسی به‌صورت دسته‌جمعی

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۲۱۱

استاندار خوزستان در پایان نشست ستاد مدیریت کرونا، آخرین وضعیت استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی عصر امروز 31 خرداد ماه در پایان نشست ستاد مدیریت کرونا، گفت: شرایط خوبی در حال حاضر نداریم و حالت پلاتو را داریم و گمان می‌کنیم که در حال عبور از حالت پیک بیماری هستیم ولی میزان افراد مبتلا، بستری‌شده و مرگ‌ومیر ثابت بوده و به‌صورت جزئی بهتر شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: ۸ شهر ما وضعیت قرمز دارند و باقی شهرها نارنجی و زرد هستند و تصمیم گرفتیم که در شهرهای زرد، مساجد برای برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر شوند.

شریعتی بیان داشت: هفته‌ی آینده دوباره شرایط را بررسی می‌کنیم و وضعیت جدید را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. ما آماده دریافت نظرات کارشناسی دانشکده علوم پزشکی هستیم و باید شهرها را به‌صورت جداگانه بررسی کنیم و اگر پیشنهادی بود، مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: مردم باید مراقبت را بیشتر کرده و ما را یاری نمایند تا شرایط عبور از پیک را طی نماییم. سلامت مردم خط قرمز ماست و معیشت آنان بر ضمه ما می‌باشد بنابراین با در نظر گرفتن تمامی جوانب، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

استاندار خوزستان در پایان، گفت: گاهی وقت‌ها ادارات یا بازارهای مرکزی را تعطیل می‌کنیم ولی در بازارهای سنتی این تجمع‌ها بیشتر می‌شود و باید جلوی این کار گرفته بشود. امیدواریم در یکی دو هفته‌ی آینده شرایط بهتر شود در غیر اینصورت تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز