خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:

دستگیری عاملان آتش‌سوزی مراتع در مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۴۸۵

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری 5 تن از عاملان آتش‌سوزی مراتع در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  کارآگاه علی حسینی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره آتش‌سوزی مراتع و محصولات کشاورزی، مأموران انتظامی پاسگاه گلگیر و هفت شهیدان جهت برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام به گشت زنی در مناطق احتمالی آتش‌سوزی کرده و موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه گلگیر طی 24 ساعت گذشته حین گشت زنی متوجه دود غلیظ در اطراف زمین‌های کشاورزی و مراتع شدند که بلافاصله در محل موردنظر حاضر و مشاهده کردند 2 نفر در حال آتش زدن خار و خاشاک در زمین‌های کشاورزی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: متأسفانه به دنبال شعله‌ور شدن، آتش به مراتع خشک سرایت کرد و حدود 3 هکتار از اراضی منابع طبیعی را سوزاند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه در این راستا 3 نفر که در حوزه هفت شهیدان اقدام به آتش زدن محصولات کشاورزی کرده بودند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: افراد یاد شده در تحقیقات تکمیلی پلیس انگیزه خود را آماده کردن اراضی برای کشاورزی و اختلافات ملکی بیان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه‌های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز