خبرگزاری کار ایران

با تلاش آتش نشانان صورت گرفت؛

مهار ۲ روزه آتش سوزی در پارک گمبوعه اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۷۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، گفت: آتش نشانان در دو روز گذشته ساعت ها در حال اطفاء آتش سوزی پارک گمبوعه بودند که مسیر ناهموار و گرمای هوا، سختی این کار را دو برابر کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ابراهیم قنبری بامداد پنج شنبه بیست و دوم خردادماه در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به آتش سوزی در پارک گمبوعه در دو روز گذشته، اظهار کرد: آتش نشانان در ۲ روز گذشته ساعت ها درگیر اطفاء آتش سوزی پارک گمبوعه بودند که با توجه به پراکندگی و وسعت آتش سوزی و همچنین ناهموار بودن مسیر، این حادثه آتش نشان را به چالش کشید.

وی افزود: نیروهای ایستگاه ۲۲ با پشتیبانی یک دستگاه تانکر آب روز گذشته از ساعت ۱۸:۳۴ تا ساعت ۲۲:۵۸، و امروز نیز از ساعت ۱۹:۴۵ تا ساعت ۲۲:۵ مشغول کار اطفاء بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان پس از ساعت ها کار در شرایط سخت و در هوای گرم، توانستند این آتش سوزی را اطفاء کنند.

قنبری در پایان بیان کرد: آتش نشانان سازمان آتش نشانی اهواز این روزها تعداد زیادی از حوادث را در محدوده شهر اهواز و خارج از محدوده اهواز پوشش می دهند که گرمای هوا این کار را دو چندان سخت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز