خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

تخصیص اعتبار برای آب‌رسانی به ۵۰۰ روستای دیگر استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۷۸۴

استاندار خوزستان گفت: با تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات لازم آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات روستای غیزانیه، اظهار کرد: طرح مشکلات آب این روستا از سال ۹۶ آغاز شد و فاز اول اصل آن طی هفته آینده و پیش از زمان اعلام شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این فاز، آب پایدار به ۳۴ روستای اصلی و مشرحات خواهد رسید، افزود: اجرای فاز دوم طرح با لوله‌گذاری ۶ کیلومتر لوله GRP آغاز و تا یک ماه آینده به‌منظور پایدارتر کردن آب‌رسانی به این روستاها بهره‌برداری می‌شود.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: طی ۴۵ تا ۵۰ روز آینده تمامی روستاهای غیزانیه از آب پایدار استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

شریعتی با اشاره به مشکلات آب روستای های شابهار رامشیر و سودان، بیان کرد: آب روستای شابهار به‌صورت کامل به رامشیر متصل خواهد شد و خط لوله آب‌رسانی به روستای سودان نیز آماده است.

وی با اشاره به جلسه امروز با حضور نمایندگان وزارت نیرو، آب استان و معاونت عمرانی استانداری خوزستان، گفت: تنش‌های احتمالی آب در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا مقرر شد اقدامات لازم و ضروری برای بهبود و پایدارتر کردن شرایط آبی و آب‌رسانی به نخیلات و کشاورزی استان انجام شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در این راستا مقرر شد تمهیدات لازم اتخاذ و اعتبارات برای خریداری تجهیزات تخصیص پیدا کند تا پایدارتری آب در روستاهای استان را بهتر کنیم.

شریعتی تصریح کرد: با خریداری این تجهیزات، آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز