خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بهبهان خبر داد:

دستگیری ۲ متهم شرور و سابقه دار در بهبهان/ پایان قدرت نمایی در شبکه های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۶۶۲

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری عامل اصلی تمرد به ماموران و همچنین متهم دیگری که در میدان ارجان این شهرستان اقدام به شرارت، تیراندازی و مجروح کردن تعدادی از منازعین کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد عزیزی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز در چند منزل مسکونی در حاشیه شهر که متهمان آن دارای سوابق سوء متعددی همچون قدرت نمایی با سلاح و انتشار در فضای مجازی، شرکت در منازعات مسلحانه منجر به قتل و جرح خصوصا تیراندازی اخیر در میدان ارجان بودند، ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی پس از اخذ مجوز از دادستان شهرستان، جهت بازرسی از منازل به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ در بازرسی از احدی ساکنین با رعایت جوانب قانونی و شرعی، موفق به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز بهمراه تعدادی فشنگ مربوطه شدند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: در حالیکه ماموران کلانتری۱۲ قصد بازرسی از سایر منازل را داشتند، احدی از افراد سابقه دار ضمن همراه نمودن تعدادی از بستگانش با خود، اقدام به جنجال و هیاهو و بافرافکنی و ارتباط دادن موضوع به حضورش در اغتشاشات آبانماه، اقدام به اخلال در اجرای ماموریت پلیس کردند.

وی با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته، آن متهم و همچنین شرور عامل تیراندازی میدان ارجان توسط ماموران کلانتری ۱۲ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده اند، تاکید کرد: دستگیری سایر افراد مخل نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش شهروندان و نظم و آرامش جامعه، اجازه جولان و قدرت نمایی به هنجارشکنان و اراذل و اوباش نخواهد داد و به طریق قانونی آنان را دستگیر و به جهت مجازات و عبرت آموزی به مرجع قضائی خواهد سپرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز