خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:

کشف اسکناس جعلی و یک قبضه سلاح کلاشنیکف توسط پلیس آبادان

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۵۹۰

فرمانده انتظامی آبادان از کشف ۱۵۰ میلیون ریال اسکناس جعلی همراه با یک قبضه سلاح کلاشنیکف توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت اسکناس‌های جعلی توسط فردی حین خرید گوشی تلفن همراه، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران  کلانتری ۱۱ ولیعصر پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند فرد کلاه‌بردار را شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در بازرسی از متهم، ۳۰۰ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه مأموران کلانتری طی یک عملیات دیگر در منطقه سلیچ ۲ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز که در زمینه سرقت به عنف منازل در این شهرستان فعالیت داشتند را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش از مخفیگاه آنان کشف شد گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل شد و به دادسرا معرفی شدند، همچنین به شهروندان توصیه کرد هنگام دریافت وجه نقد دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند اسکناس‌های اصلی را از جعلی تشخیص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز