خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان:

ادارات شادگان به بحث امتحانات دانش آموزان بی‌توجهی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۰۸

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ادارات شادگان به بحث برگزاری امتحانات دانش آموزان این شهرستان بی‌توجهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شادگان، کاظم سمیری اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان مقرر شد که ادارات عضو این جلسه در خصوص برگزاری آزمون پایه دوازدهم همکاری لازم با اداره آموزش و پرورش داشتند باشند که متأسفانه ادارات در بحث برگزاری این آزمون بی‌توجهی می‌کنند.

وی افزود: برنامه امتحانات نهایی یکی از حساس‌ترین برنامه‌های آموزشی است که در شرایط کنونی حساسیت آن صدچندان شده است و به همین سبب می‌طلبد که اداراتی از جمله شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، هلال‌احمر، شرکت برق و آبفا که از نهاد‌های مهم و مرتبط با مدارس هستند در برگزاری امتحانات نهایی خردادماه آموزش و پرورش را یاری کنند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: شورای آموزش و پرورش مهم‌ترین شورای شهرستان است و نسبت به تصمیمات گرفته‌شده در این شورا مدیران و اعضای شورا لازم و ضروری است که نهایت همکاری را داشته باشند.

سمیری در پایان ضمن توصیه به خانواده‌های دانش‌آموزان، گفت: خانواده‌ها از تجمع مقابل حوزه‌های آزمون امتحانات نهایی خودداری کنند.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز