خبرگزاری کار ایران

به دستور رییس جمهوری صورت گرفت؛

به کارگیری تیم‌های عملیاتی بیشتر برای تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به غیزانیه

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۲۷۶

استاندار خوزستان گفت: برابر دستور رییس جمهوری تیم‌های عملیاتی بیشتری برای تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به غیزانیه به کارگیری شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار داشت: طی مکالمه تلفنی روز گذشته با رئیس‌جمهوری  وی دستور داد تا تیم‌های عملیاتی دیگری برای تسریع در اجرای پروژه آب‌رسانی به غیزانیه به‌کارگیری شود که این امر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بازدید ۱۲ اردیبهشت‌ماه امسال از خط انتقال آب به غیزانیه اعلام کردم که این پروژه ۴۵ روزه به بهره‌برداری می‌رسد و هر ۲ بخش غیزانیه و روستاهای مشرحات از آب شرب پایداری برخوردار خواهند شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه عملیات آب‌رسانی به این بخش ۲ سال زمان برده است، گفت: بر اساس وعده‌ای که داده شد، باید در ۲۵ خردادماه این پروژه به بهره‌برداری می‌رسید.

وی گفت: اما بعد از دستور رئیس‌جمهوری و به‌کارگیری تیم‌های عملیاتی دیگر، امیدواریم که فاز اول آب‌رسانی به غیزانیه یک هفته تا ۱۰ روز زودتر از موعد مقرر بهره‌برداری شود.

شریعتی یادآور شد: همچنین فاز دوم این پروژه که شامل ۶ کیلومتر خط انتقال آب از روستای صفیره به نزهه است از امروز شروع شده است درحالی‌که پیش‌ازاین هشت کیلومتر از این خط اجراشده بود.

نماینده عالی دولت در خوزستان با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم طی ۴۵ تا ۵۰ روز دیگر این بخش (همه روستاهای غیزانیه) از شبکه جدید آب‌رسانی برخوردار شوند، اضافه کرد: در این فاز، حتی روستاهایی که آب شرب آن‌ها از شهرستان رامهرمز تأمین می‌شود به شرایط پایداری خواهند رسید و مشکل آب شرب غیزانیه برای ۲۰ سال آینده حل می‌شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: روستاهای سودان از توابع این بخش به یک کیلومتر لوله‌کشی آب نیاز دارد که در این خصوص اقدامات لازم برای اجرای آن برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز