خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار دشت آزادگان مطرح کرد:

گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با کرونا ویروس

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۶۵

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: باید رعایت الزامات سلامت محیط کار در تمامی واحدهای صنفی به مرحله اجرا درآید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشت آزادگان، عباس پور عاطف معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در یازدهمین جلسه قرارگاه شهرستانی هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس  ضمن تاکید بر اجرایی شدن تمامی  مصوبات جلسات و تشدید نظارت ها در زمینه بسترسازی فرهنگی، مقابله با این ویروس و آشنایی بیش از پیش تمامی اقشار عمومی با راه های  مقابله ای، بکارگیری ابزارهای آموزشی برای آحاد جامعه علی الخصوص اعضای اتحادیه ها و اصناف را از ضروریات این بازه زمانی برشمرد.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه برداشته شدن بعضی از محدودیت ها و شروع فعالیت ادارات به معنای پایان طرح فاصله‌گذاریاجتماعی و حذف شعار در خانه بمانیم نیست لذا مردم همچنان باید برای قطع  زنجیره انتقال و کاهش آمار ابتلاء به ویروسکرونا، از تردد های غیر ضروری پرهیز و ادارات نیز طبق پروتکل های ابلاغی نسبت به رعایت بهداشت محیط کار و کارمندان و طرح فاصله گذاری اهتمام نمایند.

پور عاطف در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با کرونا ویروس باید با رعایت الزامات سلامت محیط کار در تمامی واحدهای صنفی به مرحله اجرا درآید و تمامی، مدیران و متصدیان واحدهای صنفی با مراجعه به سایت وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد سلامت  اقدام  کنند. و تمامی اهالی فعالیت روزانه خود را با شرایط پاندمی ویروس کرونا منطبق کنند.

سید حمید نجات رئیس مرکز بهداشت شهرستان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و ضمن تاکید بر توجه اهالی به پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک به هنگام خروج از منزل و حضور در مراکز پر جمعیتی گفت: مراکز بهداشت ما به صورت روزانه بیش از ۱۰۰ نفر آزمایش گرفته که از این  تعداد تا کنون  ۲۰۰ نفر نتیجه آزمایش آنها مثبت بوده و هم اکنون تعداد  ۱۷  نفر در بخش کرونای بیمارستان بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در قرنطینه خانگی بسر می برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز