خبرگزاری کار ایران

در پی درگذشت رئیس سابق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب صادر شد؛

پیام تسلیت مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۹۲۷

مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پیامی درگذشت رضا طاهری رئیس سابق روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را تسلیت گفت.

 به گزارش ایلنا از خوزستان، متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا یکی از خدمتگزاران صدیق مردم، مدیری موفق و همکاری عزیز، حاج رضا طاهری رئیس روابط عمومی سابق شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به جوار رحمت حق پر کشد.

مرحوم طاهری سالیان طولانی در وزارت نفت و در مدارج مختلف، خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و در خدمت آحاد جامعه و کارکنان آن شرکت بود.

خلوص، سخت‌کوشی، خستگی‌ناپذیری و تلاش در مسیر خدمت به مردم از خصلت‌های فراموش‌نشدنی مرحوم طاهری بود که در حافظه همکاران و جامعه کارکنان نفت، ماندگار خواهد ماند.

همکاران او در مجمع روابط عمومی‌های شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکارانشان در وزارت نفت، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می‌کنند.

مجمع روابط عمومی‌های صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز