خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل؛

جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی خوزستان دست به تجمع زدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۸۵

کارگزاران مخابرات روستایی خوزستان به منظور تحقق حقوق معوقه خود تجمع و نسبت به نادیده گرفته شدن مطالباتشان اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، امروز شنبه دهم خرداد ماه جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی خوزستان در مقابل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان دست به تجمع و اعتراض زدند.

یکی از کارگزاران معترض، به نمایندگی از حدود ۲۵۰ نفر از معترضین که تعدادی از آن ها مقابل درب اداره کل کار تجمع کرده بودند در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: خواسته اول ما اجرای طرح طبقه بندی طبق بخشنامه تایید شده دیوان عدالت اداری و آرا گرفته شده از مراجع حل اختلافات اداره کار است.

وی افزود: همسان سازی حقوق و دادن رفاهیات برابر دیگر پرسنل طبق عرف کارگاه، برابر قانون کار ما و دیگر پرسنل دائم باید از حقوق یکسانی برخوردار باشیم و با توجه به اینکه در قانون برای ما و پرسنل دائم با یک کد کارگاهی بیمه واریز می شود و یکسان هستیم پس باید طبق عرف کارگاه از تمام مزایای قانونی برخوردار  باشیم.

این کارگزار عنوان کرد: با توجه به تبدیل وضعیت ما به پرسنل دائمی با صدور حکم کارگزینی باید مانند دیگر پرسنل در چارت سازمانی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: به روز شدن تمامی معوقات بیمه همکاران با توجه به اینکه بعد از 88 مخابرات خصوصی شده و مکلف است تمامی مبالغ بیمه سهم کارگر و کارفرما را پرداخت کند که متاسفانه خیلی از همکاران معوقات بیمه ایی دارند و باید از سوی مخابرات واریز و بروز گردد.

این کارگزار بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن تعداد زیادی از پرسنل به بازنشستگی باید ما به التفاوت مزد و گروه محاسبه و هزینه بیمه مشخص و طبق گروه و مزد تعیین شده توسط مامورین بیمه تامین اجتماعی محاسبه و اعمال گردد و همچنین بیمه ۴ درصد کارهای سخت و زیان آور نیز تعیین تکلیف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز