خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد:

خوزستان در تولید ماسک خودکفا شد/بهره‌برداری از کارگاه مکانیزه تولید ماسک در اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۹۱

استاندار خوزستان گفت: با راه‌اندازی خط مکانیزه تولید ماسک با ظرفیت ۱۲ هزار عدد ماسک در هر ساعت در اهواز، استان خوزستان در تولید ماسک خودکفا شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بهره‌برداری از کارگاه مکانیزه تولید ماسک ان ۹۵ و سه لایه در اهواز، اظهار داشت: این کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید ۲ هزار عدد ماسک ان ۹۵ و ۱۰ هزار ماسک سه لایه در هر ساعت، تمام نیاز استان خوزستان را به ماسک را تأمین می‌کند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در هفته‌های گذشته باوجود راه‌اندازی چندین کارگاه تولید دستی ماسک در استان بازهم در این زمینه با کمبودهایی مواجه بودیم، اما راه‌اندازی خط مکانیزه تولید ماسک گامی نوین و مؤثر برای تولید انبوه ماسک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان خوزستان برداشته شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: اکنون با راه‌اندازی این کارگاه علاوه بر اینکه نیاز بازار استان برطرف می‌شود، می‌توانیم ماسک به استان‌های دیگر نیز صادر کنیم تا در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس در سطح کشور نیز نقش مؤثری ایفا کنیم.

گفتنی است، کارگاه مکانیزه تولید ماسک با ظرفیت تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک ان ۹۵ و ماسک سه لایه در یک روز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اهواز به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این کارگاه مکانیزه ماسک از هفته آینده با ۱۸۰ نفر فعالیت خود را در استان آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز