خبرگزاری کار ایران

جنگ نجاتگران هلال احمر با آتش در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۷۳۵

نجاتگران هلال احمر خوزستان به جنگ با آتش در سه منطقه شیخ تنگ بهبهان، مگران۳ شوش و بیشه زار جنت مکان گتوند شتافته اند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، عملیات اطفاء حریق در سه منطقه جنگلی شیخ تنگ از توابع شهرستان بهبهان، مگران۳ از توابع شهرستان شوش و بیشه زار جنت مکان از توابع شهرستان گتوند به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان در حال اجراست.

حسین مرشد بهبهانی رئیس هلال احمر شهرستان بهبهان در این باره گفت: عملیات اطفاء حریق از ساعت ۲۳ دیروز آغاز شده و با توجه به گسترش حریق، بالگرد جمعیت هلال احمر نیز اعزام و در کنار دو تیم عملیاتی مستقر در منطقه در حال عملیات هستند.

وی بیان کرد: این عملیات ادامه دارد و با تمام توان در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر این حریق مهار گردد.

لیلا سادات جادران رئیس هلال احمر شهرستان شوش نیز با اعلام حریق در منطقه جنگلی مگران۳ افزود: دو تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر این شهرستان در منطقه حضور دارند و در کنار سایر عوامل دستگاه های امدادی در حال تلاش برای مهار حریق ایجاد شده هستند.

طاهری نیا رئیس جمعیت هلال‌احمر گتوند نیز ضمن پایان عملیات اطفاء در بیشه زار جنت مکان اظهار داشت: در این عملیات ۳ مصدوم به صورت سرپایی توسط نجاتگران هلال احمر گتوند در محل مداوا شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز