خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی آبادان خبر داد:

برگزاری کارگاه مجازی قوانین و مقررات راهنمایان طبیعت‌گردی و فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۶۳۷

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آبادان از برگزاری کارگاه قوانین و مقررات راهنمایان طبیعت‌گردی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری نسب اظهار کرد: به‌طور حتم آموزش مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوع در پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلی توسعه صنعت گردشگری است.

وی تأکید کرد: آموزش به فعالان حوزه گردشگری باعث ایجاد تعامل صحیح و پایدار با مخاطبان خود می‌شود که جذب هر چه‌ بهتر و بیشتر گردشگر از نتایج این مهم است؛ درواقع اشتغال پایدار، ارزآوری و درآمدزایی با بهره‌وری زیاد و هزینه کم را در پی خواهد داشت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آبادان توضیح داد: کارگاه قوانین و مقررات راهنمایان طبیعت‌گردی و فرهنگی به‌صورت مجازی در تاریخ نهم خردادماه ساعت ۹ الی ۱۳:۰۰ با تدریس «محمد منظر نژاد» برای گروه هدف راهنمایان برگزار می‌شود.

عامری نسب استفاده و بهره لازم فعالان گردشگری و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری و ایجاد بسترهای مناسب به‌منظور آشنایی هر چه‌بهتر و بیشتر به مقررات طبیعت‌گردی را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد و گفت: ظرفیت نامحدود بوده و علاقه‌مندان باید مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و عنوان شغل را به شماره ۰۹۱۲۷۰۱۵۱۸۹ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز