خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

روستای بیت عبید مشکل برق دارد/ توضیح روابط عمومی مدیریت برق شادگان

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۳۴

جمعی از اهالی روستای بیت عبید در تماس با خبرگزاری ایلنا، خواهان توجه مسئولین برای رفع مشکل برق این روستا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این روستائیان می‌گویند: اهالی روستای بیت عبید از توابع دهستان جفال شهرستان شادگان از عملکرد مسئولان اداره برق بشدت گله‌مند هستند زیرا با توجه به افزایش جمعیت و ساخت‌وساز جدید و افزایش زیاد مصرف‌کنندگان برق، هم‌اکنون در دو نقطه روستا نیاز به دو عدد ترانسفورماتور داریم ولی علی‌رغم تقاضاهای زیاد دهیار روستا جهت تأمین و نصب ترانس‌های برق، متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

آنان بیان می‌کنند: تابستان که می‌آید اهالی روستا با ضعف ولتاژ و نوسانات و بی‌ثباتی برق و عدم استفاده مناسب از وسایل سرمایشی کلافه و دست‌به‌گریبان می‌شوند. نوسانات برق موجب شده تا آن‌ها نگران خرابی لوازم برقی خانگی خود در این آشفته‌بازار گرانی باشند و البته این نگرانی مردم نیز در این وضعیت اقتصادی کاملاً منطقی می‌باشد.

با پیگیری خبرنگار ایلنا، روابط عمومی مدیریت برق شادگان توضیح زیر را ارائه نمود:

در جوابیه مطلب فوق‌الذکر به اطلاع می‌رساند که مسئولین مدیریت برق شادگان تمام‌وقت پاسخگوی مسائل و مشکلات هستند و دلیل مبتلا شدن برخی از همکاران به بیماری کرونا نیز همین امر (پاسخگویی) است. لازم به یادآوری است که پرسنل مدیریت برق نیز مانند پزشکان و پرستاران در صحنه خدمت حضور فعال و چشمگیری دارند.

با جرأت باید گفت که در بین تمام ادارات شهرستان، مدیریت برق در شرایط کنونی بیشتر درگیر بوده و نباید به‌جای قوت قلب دادن، زحمات آن‌ها را نادیده گرفت.

اعتبارات ابلاغ‌شده امسال با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام در حال انجام بوده که یکی از همین پروژه‌ها، پروژه بیت عبید می‌باشد. ولی با توجه به شرایط حاد کرونا و تعطیلی پی‌درپی ادارات و اصناف از اسفند سال ۹۸ تاکنون، این پروژه‌ها هم با تأخیر مواجه شده‌اند و این مسئله خاص مدیریت برق شادگان نمی‌باشد و این امر هم بر کسی پوشیده نیست.

در نهایت انشاالله با ثابت شدن شرایط در اولین فرصت این پروژه‌ها به اتمام خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز