خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب جنوب غرب کشور در اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۶۶

بزرگترین بخش فوق‌تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور، صبح امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، در بیمارستان گلستان اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این بخش با مساحت دو هزار مترمربع، دارای ۶۰ تخت، شامل ۵۲ تخت بستری و ۸ تخت آی.سی‌.یو به همراه اتاق ایزوله و کلیه فضاهای مجهز آموزشی، درمانی و پشتیبانی، مطابق با به‌روزترین استانداردهای روز دنیا و در مدت‌زمان کمتر از چهار ماه، تجهیز و آماده‌شده است و برای راه‌اندازی این بخش، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتنی است، بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره‌برداری از این پروژه در ارائه‌ی خدمات مطلوب و متناسب با بیماران، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

لازم به ذکر است، این پروژه یکی از آرزوهای دیرین و مهم جامعه پزشکی جنوب غرب کشور و یکی از نیازهای ضروری برای ارائه‌ هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم شریف استان است که با پیگیری‌های ریاست بیمارستان گلستان اهواز به ثمر نشست.

آیین افتتاح بخش جدید ام آر ای و پروژه توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز نیز امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز