خبرگزاری کار ایران

توسط جمعیت هلال احمر؛

طرح لبخند فرشته ها در اندیمشک اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۸۴

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از برآورده شدن آرزوی ۵۰ کودک به همت جوانان مهرورز کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور اندیمشک خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، زهرا بهاروندی اظهار کرد: طرح لبخند فرشته ها از اوایل اسفندماه ۹۸ و متقارن با لیلة الرغائب(شب آرزوها) برای برآورده ساختن آرزوی ۵۰ کودک از اقشار آسیب پذیر شهرستان اندیمشک کلید خورد که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور از ۲۹ اسفند ۹۸ به عید سعید فطر منتقل شد.

وی ادامه داد: از اهداف این طرح می توان به ترویج فرهنگ انسانیت و بشردوستی، شناسایی و حمایت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و تلاش برای تسکین آلام کودکان باتوجه به نیازهای آنها اشاره کرد.

بهاروندی تصریح کرد: این طرح در دو بخش مرکزی و الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به اجرا درآمد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک گفت: هدایای اهدا شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بسته بندی و توزیع شدند.

در پایان زهرا بهاروندی یادآور شد: این طرح به همت جوانان مهرورز کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور اندیمشک و همکاری و همیاری خیرین و مردم شهرستان اندیمشک و همچنین حمایت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان به سرانجام رسید، امید است با کمک ها و حمایت های خیرین و مردم عزیز آرزوی دیگر فرشتگان این مرز و بوم برآورده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز