خبرگزاری کار ایران

به همت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه انجام شد؛

اهدای ۱۲ هزار بسته غذایی در قالب طرح کمک مومنانه

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۴۴

مجموع کمک‌های اهدایی شرکت ملی مناطق نفتخیز و شرکت های تابعه به ستاد رزمایش کمک‌های مومنانه، به ۱۲هزار بسته رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، ستاد و شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز گچساران و آغاجاری، طی ۶ مرحله، بالغ بر ۱۲۰۰۰ بسته‌ی معیشتی را به افراد کم برخوردار و آسیب دیده از شیوع بیماری کووید ۱۹ اهدا کردند که سه محموله آن شامل ۶۰۰۰ بسته توسط حوزه ستادی، یک محموله شامل ۴۰۰۰ بسته توسط شرکت گچساران و یک محموله شامل ۲۰۰۰ بسته توسط شرکت آغاجاری به انجام رسیده است.

مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این ارتباط گفت: در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در آستانه‌ی عید فطر، مرحله‌ای دیگر از اهدای کمک‌های کمک‌های مومنانه به اجرا گذاشته شد و بالغ بر ۲هزار بسته معیشتی، تامین و تحویل ستاد طرح گردید.

مسعود قاسمی توضیح داد: در قالب این کمک‌ها، نیازمندی‌های ضروری غذایی خانواده‌های هدف، شامل بسته ۱۰ کیلوگرمی برنج، روغن، سویا، ماکارونی، چای و قند به ستاد رزمایش کمک های مومنانه خوزستان تحویل شد.

وی یاد آور شد، ارزش ریالی هر بسته، ۲میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

گفتنی است، شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون، مسجدسلیمان و مارون نیز در روزهای آینده، سه محموله‌ی دیگر شامل ۶۰۰۰ بسته معیشتی را تامین و به ستاد رزمایش کمک های مومنانه تحویل خواهند داد تا عدد کمک‌های مناطق نفتخیزجنوب به ۱۸هزار بسته برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز