خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز بهداشت آبادان خبر داد:

پلمپ دو کارخانه یخ‌سازی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی در آبادان

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۱۵۳

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از پلمپ دو کارخانه یخ‌سازی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی، توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نجمه سید آقامیری اظهار کرد: در دوهفته گذشته با بازرسی‌ها و آموزش متعدد صاحبان اصناف توسط تیم‌های کارشناسی، سعی در رفع مشکلات بهداشتی مراکز حساس داشته‌ایم و مجدداً اعلام می‌کنم که اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و مقررات فاصله‌گذاری در حال حاضر خط قرمز ماست و کسانی که از اجرای این مقررات به هر نحوی سرپیچی کنند با برخوردهای قانونی ما روبرو خواهند شد.

وی افزود: این ۲ کارخانه یخ‌سازی به علت عدم رعایت اصول بهداشتی گام دوم فاصله‌گذاری و به‌ویژه به علت عدم لفاف گذاری بهداشتی پلمپ شدند و ۵ کارخانه دیگر هم اخطاریه مربوط به رفع نواقص را دریافت نموده‌اند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه کووید ۱۹ در برابر یخ‌زدگی مقاوم است، اعلام کرد: دقت در اجرای سخت‌گیرانه مقررات در کارخانه‌های یخ‌سازی که نقش مهمی در انتشار بیماری‌های فصلی منطقه و کووید دارند در صدر دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرارگرفته است.

سید آقامیری در پایان بیان کرد: از شروع بیماری تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ بازرسی از اصناف و اماکن مرتبط با مواد غذایی و تجمعات عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام‌شده که بیش از ۵۰۰۰ مورد آن در خصوص اجرای مرحله دوم فاصله‌گذاری فیزیکی بوده است؛ و بسیار امید داریم که همشهریان عزیز با مشارکت مؤثر و اجرای توصیه‌های بهداشتی باعث دلگرمی ما باشند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز