خبرگزاری کار ایران

توسط شهیدی نیا ابلاغ شد؛

تعطیلی واحدهای غیرعملیاتی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شنبه ۳ خرداد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۵۴۴

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تعطیلی واحدها‌ی غیرعملیاتی شرکت‌های مستقر در این منطقه را در روز شنبه سوم خردادماه، ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این اطلاعیه، سید امید شهیدی نیا خطاب به مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نوشته است:

با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در سطح استان خوزستان و پیرو اطلاعیه استانداری این استان به‌منظور اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت سلامت افراد و خانواده‌ها به جهت کاهش انتشار و جلوگیری از روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در منطقه بندر ماهشهر، بنا بر تصمیم متخذه در جلسه کمیته شرایط اضطراری منطقه بدین‌وسیله شنبه مورخ سوم خردادماه ماه برای کلیه واحدهای غیرعملیاتی شرکت‌های مستقر در منطقه اقتصادی پتروشیمی تعطیل اعلام می‌گردد، تا امکان کاهش مواجهه با محیط پیرامونی و ضرورت رعایت دقیق قرنطینه خانگی میسر گردد.

لازم هبه ذکر است نحوه حضور مسئولین و کارکنان کلیدی و تعیین نوع فعالیت بخش‌های غیرعملیاتی بنابه تشخیص مدیریت هر شرکت خواهد بود.

همچنین لازم است سایر کارکنان شاغل در بخش‌های عملیاتی نیز با رعایت الزامات ایمنی و بهداشتی مراقبت کامل را در محل کار داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز