خبرگزاری کار ایران

فرماندار شادگان خبر داد:

تعطیلی مضیف های شادگان در ایام عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۱۱۳

نشست هم اندیشی پیرامون لغو مراسمات عید سعید فطر در مضیف های شهرستان شادگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه، حاجیان فرماندار، سرهنگ جماشیانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ منیعات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شیوخ و سران عشایر در محل ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین شرفی امام جمعه شادگان در این جلسه  از  تلاش ها و زحمات  کادر درمانی و بهداشتی تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بمنظور حفظ سلامتی مردم عزیز و شهروندان گرامی تصمیم بر این شد، مضیف های این شهرستان در ایام عید سعید فطر بسته و از دید و بازدیدها و تجمعات در این ایام خودداری شود.

امام جمعه شادگان با آرزوی حفظ سلامتی و تندرستی برای شهروندان عزیز، گفت: برای جلوگیری از قطع زنجیره انتقال کرونا رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حاجیان فرماندار شادگان نیز در این نشست ضمن تشکر و همراهی از کلیه جهادگران عرصه سلامت، امام جمعه شادگان، شورای تامین شهرستان، سران و شیوخ عشایر در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: مقابله با گسترش این ویروس در سطح شهرها وروستاهای تابعه شهرستان نیازمند عزم جدی و راسخ است و می بایست از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس استفاده شود.

وی از بسته بودن مضایف این شهرستان در ایام عید سعید فطر خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده با شیوخ و سران عشایر و جلوگیری از قطع زنجیره ای کرونا مضایف این شهرستان در ایام عید سعید فطر بسته خواهند بود.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز