خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

مردم از رفت و آمد و دید و بازدید در تعطیلات پیش رو صرف نظر نمایند

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۰۵۸

استاندار خوزستان گفت: نماز عید فطر فقط در مساجد محل به شرط برگزاری در فضای روباز با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری خواهد داشت، همچنین مردم در تعطیلات پیش رو از رفت و آمد و دید و بازدید صرف نظر نمایند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان توضیح داد: محدودیت ها تا بعد از عید فطر اعمال می شود و پس از آن امیدواریم نیاز به تصمیمات جدید نباشد.

وی افزود: در حال رصد شرایط هستیم. در سه روز اخیر روند مبتلایان روند کاهشی داشته است، گرچه هنوز تعداد مبتلایان بالاست با این وجود تعداد بیماران سرپایی بیشتر است. باید مراقبت ها را بیشتر کنیم و محدودیت اعمال نماییم.

شریعتی اظهار داشت: خوشبختانه فرمانداران، نیروی انتظامی، بسیج و صمت برای اعمال محدودیت ها اقدامات خوبی انجام دادند و کاهش آمار در سه روز گذشته نیز ناشی از همین محدودیت هاست.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین به تجهیز تعداد بیشتری از تخت های ویژه پرداخته ایم و جای نگرانی از این نظر نداریم و تلاش خواهیم کرد به تدریج روند بیماری را با اقدامات لازم کاهش دهیم.

شریعتی تصریح کرد: در روز پنجشنبه هفته جاری (اول خرداد) تعطیلی صرفا ویژه شهرهای با وضعیت قرمز از نظر ابتلا به کرونا (۱۶ شهرستانی که اخیرا مشمول تعطیلی بودند) می باشد و در سایر شهرستان های خوزستان فعالیت بانک ها و همچنین اصناف غیر ضروری به روال روزهای اخیر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در روز شنبه مورخ ۳ خرداد کلیه ادارات، بانک ها و اصناف به استثنای اصناف ضروری تعطیل خواهد بود؛ همچنین اصناف غیرضروری از شنبه ۳ خرداد تا پایان تعطیلات عید فطر در سطح استان تعطیل هستند.

شریعتی توضیح داد: نماز عید فطر فقط در مساجد محل به شرط برگزاری در فضای روباز با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری خواهد داشت؛ همچنین مردم در تعطیلات پیش رو از رفت و آمد و دید و بازدید صرف نظر نمایند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: شرایط را بررسی خواهیم کرد و در صورت لزوم محدودیت‌هایی برای رفت و آمد اعمال خواهیم کرد و ظرف روزهای آینده در این مورد تصمیم‌گیری می کنیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: مراجعین به بانک و ادارات باید از ماسک استفاده نموده و ادارات هم نباید به افراد فاقد ماسک اجازه ورود دهند.

شریعتی عنوان کرد: اصناف هم صرفاً آن دسته که در سایت سلامت ثبت نام کرده اند امکان بازگشایی دارند و سازمان صمت بر این مورد نظارت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز